BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 17 April 2010

Pegang Tangan Awek atau Anjing...????

Bismillah permulaan bicara..








Bewak : hai anjing..apo khabo..? jauh ja cangak tuh..mcam ada yg xkna ja nih..?



Anjing : arghh...! darah aku tgh naik nih..!!



Bewak : laa..hg telan garam smpai sebotol spa sruh..?



Anjing : adoii hg ni..bkn tu mksud aku..[ nk sstera ckit pown xfhm dya nih ]



Bewak : hah..!abis 2..?



Anjing : Aku tgh tension nih..Mau ja aku bham kpla mnusia tdi..[ bara tahap mendidih ]



Bewak : Fuh..!dsyt..! errr...knpa lak..?



Anjing : Aku lalu tpi 2 org mnusia llaki dan prempuan yg sdang b'kepit.. Angin xdak ribut xdak ttba si llaki t'kjut dan trus ml0mpat dan brkta 'hoi anjing kurap,g mu jauh2,najis brat mu nih..!'



Bewak : La ila..iyo la..hg kan haram..!!njis hg bkn njis tngkt ground floor..njis thap 'tertinggi' bgi dpa..!xkan xsedaq lgi kot..?



Anjing : Klu aku njis skli pown..klu dya sntuh aku..boleh dsamak..!! yg dya sntuh..rba2 awek dya tu apa hah..?! boleh ke samak dosa..?



Bewak : Betul3..hmm..mmgang wnita yg bkn mhramnya tnpa iktan sah lebih dasyat kenajisannya dripda hg anjing..malah xbole suci wlaupun dsamak..!



Anjing : Waa...ayat hg mmg power la..dsyt no hg nih..suma tau..blablabla





Penjelasan :



Haa..penah xkta blaja msa dkt skola agma dlu..bhwa sbenarnya babi dan anjing nih adlh satu kluarga..

aku bkn nk kta dpa nih suami isteri or adik abang..cma bnatang nih stu kluarga yg mmikili status yg sma iaitu 'najis berat '

fhm..?



ok..jgn jemu lak nk bca..aku bru ja nk mla..tdi intro ja..



sbnrnya..bersntuhan [ sngaja & aptah lgi brtujuan syahwat ] aldah 100 pratus dosaaa..!!

bla kta wat dosa WAJIB bertaubat [ bgi mmbersihkan dosa ]..bkn TAU BUAT..tpi TAUBAT..! [ bza tuh ]



sdangkan mnyentuh anjing / babi bknnya satu maksiat..

tapi..menyentuh wnita bkan hram adalah berdosa dan mrupakan maksiat..!!



“Bergomolan dengan babi (khinzir) itu adalah lebih baik berbanding dengan bersentuhan (secara sengaja) dengan wanita yang bukan mahram.”

hadis diriwayatkan daripada Ibnu Majah
La ni aku heran dgn segelintir msyrkat kta..

tmbh2 golongan kta..glongan rmaja..glongan jiwa mudah mmberontak



Mna xheran kluar dgn kkasih msing2 g dating ' brtiga-tiga '..aik..?! ni yg mengherankan..! pyibuk mna plak nih..? kcau stim btol..!adik ke..? ha3..tidak2..xsedaq lgi..?! si penyibuk yg brglar SETAN itu la 'adik' kta..



tmpt date plak fuhh..! 'canggih '..dkt tpi pntai ,shopping complex blablabla [ dosa oh dosa ]..

ber'date' dah satu hal..lpas 2 slamba ja tnpa rsa sgan silu pgng2 tgn, brpeluk2, berkepit2.. kononnya nk tnjuk kasih dan cinta..ish2 dosa nih..bnda mcm ni dh jdi asam garam khidupan zman skrg..



lyn jiwang ktakan..berjiwang,bercinta dgn Allah xtergamak pulak..nk solat,zkir,tahajud,taqarub 5 mnit pon rsa mcm 5 jam..



dgn awek..dgn balak..

'syg,ari ni rsa sat sgt p'temuan kte kn..5 jam rsa mcm 5 mnit ja..kn2..? [ Ya Allah..aku amek msa 2 mnit nk tlis ayt ni sja..naik geli aku dbuatnya ]



adik2,abg2,kkak2..dmna maruah dri kta..? maruah kluarga kta..? maruah agma kta..?

xpenah ke kta rsa malu..?

mlu dkt mnusia yg mmrhatikan gelagat kta..

dan tmbh2 lgi malu kpd Allah Yang Maha Melihat..



atau...



kta rsa bangga..?



sblm bla kluar kluar date..kta dh set nk bwk kamera..alasannya nk cpta KENANGAN TERINDAH..cey..la ilahaillallah..ingtkn nk bwk mngucap..

dringksan cita..msa date 2..kta pny pose maut la dgn pkwe or mkwe kta..tngkp gmbr smbil pgng tgn..brpluk2..brsentuh pipi..romantik la knon..



yg sedihnya lgi..tnpa rsa sgan silu..dgn BANGGA kta upload gmbr tdi tuh dlm lman sosial..

mcm friendster,myspace,twitter..blogger..haa mcm2 lgi..

siap tlis caption..' aku syg awek/pkwe aku'..'si polan bin si polan luv si polan binti si polan forever '..astaga



wat dosa satu hal..pas 2 g upload gmbr mksiat kta lak..mcm bngga lak wat DOSA..

xpenah rsa bodoh ke kta nih..!

yg lgi mnyayat ati dan brtmbah bengong bla mmbe2 lak dok komen..' waa..date kt ner..'..'romantik gla'..'balak i xpenah pon pgang2 tgn mcm 2'

la ilahaillallah..mls aku nk komen psl nih..pkiaq2 sndri la beb..



cba jika tetibe kita komen " Baik hg sntuh anjing drpd sntuh org yg bkn mahram bgi hg "

apa reaksi dpa..? gerenti diorang naik angin kan ? Haha..



Dlm msyrkat kta ada gak yg minded mcm nih :

' La..rilex ar..kmi couple bkn pgng2..bkn wat apa2 pown..'



ha3..mmg ar,mula2 date 'kosong'..

lma2 bla nafsu bergelojak nk try pgang2 tgn..

dpt pgng tngn nk cba2 berpeluk-peluk..

dpt peluk nk cba cium pipi..cium dahi..

lps cium pipi dahi nk try plak .....delete.....



pom pang.!!pom pang..! dh ada mnusia len brnfas dlm perut tuh..!..





so..rnung2 kan la whai kwn..



“Sesungguhnya kepala yang ditusuk dengan besi itu lebih baik daripada menyentuh kaum yang bukan sejenis yang tidak halal baginya.”

(Riwayat At Tabrani dan Baihaqi)



blablabla..



dgn ini aku myeru dri aku sndri dan kwn2 aku..

tnggallah maksiat cinta nafsu syaitan laknatullah ini scepat mungkin..



kta dh la sembahyang pula ada yang tinggal. ditambah pula dengan dosa berdua-duaan, zina mata, zina telinga, zina tangan, zina kaki dan zina hati..

Dibuatnya esok mati,macam mana ? Memanglah dosa masing-masing

tanggung, tapi jika dah mati orang lain juga yang tolong

mandikan, kapankan, tanamkan.



Dikala kita leka setan ketawa di lurah neraka!!

Tika kita asyik melayan gelora nafsu....



SETAN bersorak gembira merai kemenangannya..!

0 comments: